Alle beoordelingen zijn van Thuisbezorgd.nl klanten die besteld hebben bij De Roti Loods Almere. Meer weten? Ontdek meer
Ibrahima
23 jun 2026 om 21:25
Goed verpakt en optijd verzonden met de bezorger zo hoort het mensen.
Lisanna
14 jun 2026 om 19:32
Lekker op tijd geleverd vriendelijke bezorger
Jan
8 jun 2026 om 21:17
weer heerlijk
Farisha
30 mei 2026 om 19:43
Ik heb nergens zo vers roti gegeten. Het was enorm lekker en vers! Zeker een aanrader
Aliya
23 mei 2026 om 20:49
Smaakt goed! Het eten is goed verpakt en kwam goed op temperatuur aan. Eerste keer dat ik bestelde, zeker niet de laatste keer. Hoeveelheid is ook prima. Enige is dat de doks zo weinig was, meer aardappel dan doks. Hopelijk de volgende keer iets meer.
Esther
16 mei 2026 om 21:09
Heerlijk!!!
Justin
8 mei 2026 om 21:59
Eten smaakt oke, maak vaak zelf roti en die is net iets smaakvoller. Iets meer specerijen gebruikt en vaak ook lekker pittig. De bezorger had helaas ook niet z’n beste dag lijkt het, ik gaf hem het geld en uiteindelijk gaf die me te weinig terug.
Aruna
5 mei 2026 om 22:25
Helaas was roti koud geworden omdat een lief jongeman verdwaald was. ook vind ik dat in dat bakje weinig in zat. dat ben ik niet gewend van jullie. verder heb ik wel lekker gegeten.
Rene
1 mei 2026 om 21:28
De bezorging was heel snel. De porties aan de kleine kant en de smaak een beetje vlak.
Remco
23 apr 2026 om 20:33
Echt al tientallen keren besteld en elke keer smaakt het weer fantastisch!
Brigitta
20 apr 2026 om 23:08
De telo met kip lever/ maagjes was niet lekker, de maagjes horen in blacksoya gemaakt te worden als lever sambal
Jennifer
13 apr 2026 om 9:33
eten was lekker, ook supersnel bezorgt! Enige, beetje weinig kip, maar voor de rest prima!